10 Ocak 2014 Cuma

Kırmızı Ruj! Ama hangisi ?


Kırmızı, renklerin içinde en göz alıcı ve belki de en ihtişamlısı. İş, kırmızı ruj seçmeye geldiğinde birçoğumuzun kafası karışıyor. Mavi alt tonlusu, parlak yapılı, gerçek kırmızı olanı gibi onlarca seçeneğin içinden kendimize uygun olanını seçmek, ayrı bir uğraşa dönüşüyor. Bazılarımız sıkılıp, bana kırmızı ruj yakışmıyor deyip kırmızı ruj deneyimine son veriyor. Her kadına yakışacak bir kırmızı ruj olduğunu düşünüyorum. Kurbağanın prense dönüşmesi hikayesi gibi, doğru ruju bulmadan önce birkaç yanlış seçimin dudaklarımızla buluşması gerekiyor.

En sevdiğim, sık kullandığım 4 favori kırmızım; Mac Ruby Woo, Mac Dangerous, Mac All Fired Up ve Chanel Amant.

Kırmızı ruj için çoğunlukla tercihim mat oluyor. Sevdiğim bu üç mat ruj, Mac'ın Retro Matte serisinden ve devamlı satışta olanlarından. Retro matların dudakta görünümleri bana zamansız ve klasik güzelliği çağrıştırıyor. Ruby Woo, mavi alt tonlu bir kırmızı. Mac rujların içinde oldukça rağbet gören renklerden biri. Mac Dangerous, turuncumsu kırmızı. Mac All Fired Up ise fuşya kırmızı ve oldukça farklı, özel bir ton. Chanel Rouge Coco 53 Amant, nemlendirici ve kremsi yapıda. Oldukça opak fakat dudakta ağırlık hissi bırakmayan, sıcak alt alt tonlu kırmızı.

8 yorum:

  1. Bence kesinlikle MAC Ruby Woo :)

    http://ruyaozusug.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ruby Woo da gözüm var ama pek kırmızı ruj kullanmadığım için wishlistimde bir süre daha beklemek zorunda :) Hepsi de çok güzel renkler gerçekten ^^ Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruby Woo kırmızı rujlara ısınmamı sağladı. Muhtemelen sende çok seveceksin canım :) Teşekkürler ♥

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel duruyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller, ben de çok seviyorum ancak dudaklarım çook ince ve kücük mecburen parlatıcı efektlileri kullanabiliyorum anca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de parlatıcı gibi duranları seviyorum ama bana hiç yakışmıyor.

      Sil