6 Ocak 2014 Pazartesi

Dove Nutri Oils Ekspres Saç Bakım Kremi ve Vita Oils Serum

Merhaba,

Dove Besleyici Bakım Nutri Oils serisine bayılıyorum ve saçlarımda gözle görülür bir fark yarattığı kesin. Uzun ve işlem görmüş saçların bakımı bazen kabus olabiliyor. Aynı zamanda piyasada onlarca ürün olması karar vermeyi zorlaştırıyor. Parabensiz olanı mı alsam, bir de silikon olmasın, hayır tamamen organik olsun! Yenildiğimi kabul ediyorum. Denediğim organik, doğal, parabensiz, silikonsuz ürünlerin hiç birinde Dove' un bu serisinden aldığım verimi bulamadım. İçlerinde iyi olanlar vardı ama Dove Nutri Oils kadar nem verenini görmedim.

Ekspres Saç Bakım Kremi çok pratik ve neredeyse saç maskeleri kadar etkili bir ürün. Yani saç kremi uyguladığınız sürede bir taraftan da saçlarınıza yoğun bakım yapmış oluyorsunuz. Ben de bu serinin saç maskesi ve saç kremi de var. Bunu kullandığımda diğerlerine gerek duymuyorum. Tüpten sıkıldığında iki renk halinde çıkıyor; biri beyaz biri sarı renkte. İçeriğindeki hafif yağlarla, saçları ağırlaştırmadan besliyor ve canlandırıyor. Normal saç kremine göre 3 kat daha etkili olduğu yazıyor ki gerçekten de öyle.

Serinin serumu da saç kremi kadar başarılı. Saç uçlarındaki kırık ve yıpranmış görünümü azaltıyor, saçlarım daha parlak ve sağlıklı görünüyor. Saçlarımı ağırlaştırmaması da kesinlikle büyük bir avantaj.

Önceden Dove' un mavi beyaz renkli olan yoğun bakım serisini kullanmıştım ve hiç sevmemiştim. Hatta bitiremeden çöpe atmıştım. Kısacası bu seriden çok memnun kaldım, bittiğinde tekrar aldığım ürünler ve yine bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım.

Sevgiler.

2 yorum: