9 Ağustos 2013 Cuma

Mac Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream


  Merhaba,

 Mac Charged Water Moisture göz kremini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Nemlendirmesinden oldukça memnunum. Göz altlarım kuru sayılabilir. Bu kremin, uykuya bağlı oluşan şişkinliklere karşı etkili olduğunu düşünüyorum. Çizgilere etkisi hakkında çok fazla yorum yapamayacağım. Çünkü daha çok çizgi oluşmasını önlemek amacıyla kullanıyorum. Oluşmuş çizgilere etkisi hakkında bir şey söylemem şimdilik mümkün değil. Milia oluşumuna neden olmaması ise kesinlikle bir artı.

 Yapısı, kabında yoğun gibi görünmesine rağmen uygulayınca daha çok jel tarzında olduğu fark ediliyor. Sürüldükten sonra cilt tarafından hemen emiliyor. Bazen elimin ayarını tutturamayıp fazla bile sürmüş olsam yine de ağırlık hissi vermiyor.
Gündüzleri kullanırken üzerine kapatıcı uyguladığımda, kapatıcının ekstradan çizgilere dolmasına neden olmuyor. Akşamları uyguladığımda ise sabaha nemlenmiş ve sağlıklı görünen göz altlarıyla uyanıyorum. 

 Olumsuz yanı ise içerik listesinde alt sıralarda olsa bile parfüm bulunması. Şu ana kadar cildimde bir sorunla karşılaşmamış olsam da göz kreminin içerisinde parfüm olmamasını tercih ederim. Bir diğer olumsuz tarafı ise kavanoz şeklinde bir kapta olması. Çünkü hem hijyenik bulmuyorum hem de kapağını her açtığımda ve krem havayla temas ettiğinde içerisindeki cilde yararlı içeriklerin etkinliğinin azaldığını biliyorum.

 Almadan önce piyasadaki diğer göz kremlerini de araştırdığımda içime en çok sinen bu kremdi. Güzel bir ürün tavsiye edebilirim. Akşamları kullanmak için ise biraz daha etkin göz kremi araştırmalarıma devam ediyorum. ☺




Sevgiler.

2 yorum:

  1. Fiyatı ne kadar? :) Gerçi daha göz kremim bitmedi ama bittikten sonra sayende alabileceğim bir ürün oldu. Bu arada bloğunu çok kaliteli buluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 104 lira görünüyor mac'in sitesinde fiyatı.

      Sil