28 Temmuz 2013 Pazar

Essence All About Cupcake ve In The Nude


Merhaba,

Essence'in rujlarından All About Cupcake (53) ve In The Nude (52) rujdan daha çok renkli lip balmları andırıyor. Özellikle fazla makyaj yapmadığım zamanlarda hem dudaklarımı nemlendirsin hem de biraz renk versin diye kullanmayı seviyorum.

All About Cupcake orta tonlu içinde sim bulunmayan bir pembe. Günlük rahatça kullanılabilecek bir renk.
In The Nude kabında kahverengi-bej gibi görünse de sürüldüğünde içinde pembeliğinde görüldüğü nude bir renk. Yoğun renk veren nude rujları tercih etmeyenler için güzel bir alternatif.
Fiyatları 5-6 lira civarındaydı diye hatırlıyorum.

 In The Nude

All About Cupcake



Sevgiler.

10 yorum:

  1. Bana biraz nyc rujlariyla ayni performanstalarmis gibi geldi sen boyle anlatinca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nyc den bir tane ruj var o da air kiss. Bendeki essence rujlarla nyc'nin ruju benzemiyorlar yapı olarak canım.

      Sil
  2. Çok yakışmış ikisi de çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok dogal ve güzel duruyorlar ,çok begendimm...

    YanıtlaSil
  4. ikisini de beğendim ama all about cupcake daha bir yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. In the nude'u uzun zamandır kullanıyorum çokta bereketli maşallah :) Doğal duruşunu görünce aklım all about cupcake'e de kaydı sanırım ondan da bir tane edineceğim :)

    YanıtlaSil
  6. essence ve nyc den oje haricinde bir şey almıyorum oldukça kalitesiz makyaj ürünleri kusura bakma ama renklerde berbat.

    YanıtlaSil
  7. kremi çk açık pembe :) cupcake i aklıma kazıyorum tam aradığım günlük pembe ruj

    YanıtlaSil
  8. ben en çok All About Cupcake rengini sana yakıştırdım çok hoş :)

    YanıtlaSil