3 Mayıs 2013 Cuma

Mac Girl About Town

Merhaba,
Mac Girl About Town, Mac'in amplified creme serisinden mavi alt tonlu fuşya renk bir ruj.
Opak ve dudakları kurutmayan kremsi bir yapısı var.

Bazı mavi alt tonlu fuşya rujlar günlük kullanımda insanı biraz zorlayacak yapıda olur. Bunların bazılarının ya mavi alt tonu çok baskın olur ya da fazlaca neon renge kaçar. Girl About Town ruju çok sevmemin nedeni, biraz önce bahsettiğim gibi olmaması ama yeteri kadar kendini belli eden, kullanması çok eğlenceli bir renk.

Mac iyi ki bu güzel rengi amplified creme serisinden çıkarmış çünkü mac rujlarının içinde en sevdiğim seri. Amplified creme rujları hem opak hem kremsi oluyorlar. 
Gün içinde ruju tazelemek gerekiyor ama tamamen yok olmuyor dudaktan.





Sevgiler.

7 yorum:

  1. Saç makyaj şahane olmuş bayıldım sana :*

    YanıtlaSil
  2. Aaaa kahküller gelmiiiş :) Çok orjinal olmuş şekli de canım güle güle kullaan :) Bu siyah saçları zaten çok yakıştırdım sana,bence uzun süre böyle kullan. Canlı tonda rujlar da siyah saçla bir bütün oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :* Uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum hayatım. Dediğin gibi canlı tonda rujlar hem siyah saçla bütünleşiyor hem de kullanması daha kolay oluyor :)

      Sil
  3. waooww dedim görür görmez :D ruju 2. plana attım, saçlar süper olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  4. rujun rengi ve teninde duruşu çook tatlı canım :)

    YanıtlaSil