23 Nisan 2013 Salı

Garnier BB Krem

Merhaba,
Garnier'in bb kremini uzun süredir kullanıyorum ve oldukça memnunum. BB kremlerinin iddiaları arasında uzun süreli kullanımda cilde bir cilt bakım ürünü gibi bakım yapması bulunuyor. Açıkçası Uzak Doğu markalarının bb kremlerinin dışındakilerinin bu iddiayı yerine getirdiğini düşünmüyorum. Benim bugüne kadar denediğim bb kremler daha çok renkli nemlendirici gibi birer makyaj ürünüydü.
Bende olan Garnier bb krem karma/yağlı ciltler için olanı ve açık tondaki. Yapısı son derece akışkan. Bitişi yarı mat ve cilde uygulandığında doğal duruyor. Üzerine transparan pudra geçerek kullanmayı tercih ediyorum çünkü 2-3 saat sonra t bölgesinde biraz parlama yapıyor. Cilt tonunu eşitlemede başarılı ve az ile orta kapatıcılığa sahip bir ürün.
Günlük makyajımda sıkça kullanıyorum. Muhtemelen bittiğinde tekrar alacağım. Günlük kullanımda Garnier'in bu ürünü fondöten kullanmak yerine iyi bir alternatif benim için. Cilde uyguladığımda hem hafif bir his veriyor hem de yeterli kapatıcılığa sahip.




Sevgiler.


17 yorum:

  1. hep alıpla almamak arasında gidip geldiğim bir ürün bu :/ Çok güzel durmuş cildinde canlı bir görünüm vermiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde yakalarsan bir dene canım. Cildin karma ise beğenirsin muhtemelen :)

      Sil
  2. Canım yazı için çok teşekkürler gerçekten çok açıklayıcı olmuş.sende harika görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
  3. Benimde severek kullandığım bir ürün,bunu aldığımdan beri fondötene elim gitmiyor

    YanıtlaSil
  4. 3aydan beri bende günlük makyajlarımda severek hatta bayılarak kullanıyorum ama geçekten transparan bi pudrayla üstünden geçmkete fayda var :)) Kesinlikle benimde tekrar alabiliceğim bi ürün :)) Ayrıca akışkan yapısıda bence kolay sürüm için güzel bi özelllik :)) Güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  5. çok şekersin :)
    bu bb kremi bir ara cok sevmiştim ama sanki kurutuyor artık cildimi yaza sakladım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kızlar, malesef ben de bu ürünü aldım ara ara aldım diye kullanıyorum ama ben sizin kadar memnun değilim:( BB krem olarak tercih listemden çıkardım bu ürünü, renkli nemlendirici gibi bence, hafif kapatıyor ve pudra sürme gerekliliği de bence başka bir eksisi. Bunun yerine direk diorun fondotenini kullanmak daha mantıklı:)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada ben de bloğuma beklerim:)
    http://www.makyajurunlerm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Evt, ben de kullanıyorum bu ürünü. Memnunum. :) Yani aslında ilk kullanmaya başladığımda daha memnundum, şimdiyse cildim gün sonunda kusuyor ürünü. Yüzüm aşırı makyajlı bir görünüme bürünüyor. Ama sebebi direkt bu ürüne bulamıyorum. Üzerine kullandığım pudrayla uyuşamadılar gibi geliyor ya, bakıcaz bakalım. Biraz öyle biraz öyle denicem önümüzdeki günlerde. ;)
    Bu arada rujunun rengini çok sevdim. Ne kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Rimmel stay matte pudra ile kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Tabi ciltten cilde değişiyor :) Ruj, rimmel 110 diye hatırlıyorum canım :)

      Sil
  9. cildin çok güzel. garnier bb creami ben de kullanıyorum her gün. hafif yapılı ve cildimi güzel gösteriyor (:

    YanıtlaSil