2 Nisan 2013 Salı

China Glaze For Audrey

Merhaba,
China Glaze'in For Audrey adlı ojesini alalı uzunca bir zaman oldu. Aklıma geldikçe kullandığım, parlak turkuaz renkte bir oje. Adı da Audrey Hepburn'un  Breakfast At Tiffany's filminden geliyor.
Ojenin rengi de mücevher markasının rengi olan  meşhur 'Tiffany blue'  ile nerdeyse bire bir aynı.
Alalı aylar olmasına rağmen yapısında bozulma olmadı.
Oldukça opak bir oje ve tek kat sürüldüğünde bile net bir şekilde rengini veriyor.
Kadıköy'deki Buket Parfümeriden almıştım. Fiyatı 19 tl.





Sevgiler.

7 yorum:

  1. ojenin rengi harika ama yüzükler muhteşem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Yüzükleri ben de çok seviyorum :)

      Sil
  2. Tırnaklarını çok sevdim, takma değil dimi :)

    YanıtlaSil
  3. süper bi renk tam baharlık cıvıl cıvıl :) yüzükler de süper

    YanıtlaSil
  4. ahhhh oje çoook güzel! keşke benim de aklıma gelseydi de güzellik ve bakım fuarından indirimli alabilseydim :(

    ben de oje ve tırnak süslemeye dair yazıyorum

    bana da beklerim

    www.ojeler.blogpspot.com

    sevgiler!

    YanıtlaSil