16 Şubat 2013 Cumartesi

La Roche Posay Effaclar K



    Effaclar k yı yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Bundan önce yine aynı markanın Toleriane serisinden Tolerian fluide kullanıyordum. Daha işlevsel bir nemlendirici arayışına girince Effaclar k ya geçtim. 3. tüpü kullanıyorum şu an, memnunum. Cildim; karma ve hassas. Ne yazık ki her ürün iyi gelmiyor.


   Bu üründen beklentilerim; siyah noktaları azaltması, oluşmalarını engellemesi,gözenekleri sıkılaştırması, cilt yüzeyini daha pürüzsüz kılmasıydı. Bunları yerine getirdi mi ? Büyük oranda , evet ama mucize bir ürün olmadğını belirtmekte fayda var. Cildimin yüzeyini biraz daha pürüzsüzleştirdi, cildimi kurutmadı. Sadece hava çok soğuk olduğu dönemde bir hafta boyunca üstüne farklı bir nemlendirici sürdüm. Gözenekleri fazlaca sıkılaştırdığını söyleyemem.Cildimde herhangi bir hassasiyete ya da alerjiye neden olmadı.Yapısı; ince ve jel, sürüldüğünde çabuk emiliyor.Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere kullanıyorum. Benim için tekrar alınacak bir ürün.







                                         

4 yorum:

  1. çekilişim var cnm beklerim
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/02/stonebabe-hediye-cekilisiii.html

    YanıtlaSil
  2. youtube'a tekrar hoşgeldin (: effaclar duo'yu kullanıyorum bende ama hiç memnun kalmadım acaba buna mı geçsem diyorum :( nemlendirici olarak başka ne kullanıyorsun canım buarada blogumada beklerim (: sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında duo, effaclar k dan daha etkili bir ürün. Tolerian fluide ve 50 spf nemlendiricisi var şu an.Neden memnun kalmadın duo'dan ? Şimdi bakıyorum bloguna =)

      Sil
  3. la roche posay genel olarak cok iyi bir marka zaten. daha uygun fiyatlara ve güvenilir olarak satın almak isterseniz www.sagliktaguzellikte.com 'u size bildirmek isterim. Blog maceramdan sonra eticarete atıldım. göz atarsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil